מטריקס אסטרטגיה גרנד - הגדרה, שימוש ותבניות

שתף פעולה בגיבוש אסטרטגיות אפשריות לעסק שלך בעזרת תבניות מקוונות אינטראקטיביות

התחל בד
  • נתח וזהה אסטרטגיות חלופיות עבור החברה שלך באמצעות תבניות מקוונות עבור מטריקס אסטרטגיה גדולה, שעון אסטרטגי באומן, מטריקס אנסוף, יהלומי אסטרטגיה ועוד
  • ייצא את המסמכים שלך בפורמטים של תמונות SVG, PNG, JPEG או PDF לפרסום, שיתוף והדפסה
  • שתף פעולה בצורה חלקה עם אחרים באמצעות ועידת וידאו בתוך האפליקציה, עריכה סינכרונית, מעקב אחר עכבר בזמן אמת ושינוי תצוגה מקדימה

עוד תבניות ודוגמאות למטריקס אסטרטגיות

מטריקס אסטרטגיה גרנד

מטריקס אסטרטגיה גרנד

תבנית מטריקס אסטרטגיה גדולה

תבנית מטריקס אסטרטגיה גדולה

שעון האסטרטגיה של באומן

שעון האסטרטגיה של באומן

מטריקס אנוסף

מטריקס אנוסף

תבנית יהלום אסטרטגיה

תבנית יהלום אסטרטגיה

יצירתי עוזר לך לעשות את זה עם

תבניות שתוכננו מראש למטריצת האסטרטגיה הגדולה
כלי ציור ושרטוט קלים לתכנון אסטרטגי
שתף עם אחרים בכיתה שלך והביא אותם להוסיף תשומות
ייצא את הדיאגרמות שלך כ- PNG, SVG או JPEG לצורך פרסום או הטמעה במסמכים, מצגות וכו '.
nasa
amazon
ebay
citi
paypal
national-geographic

מדריך ושיטות עבודה מומלצות

מטריצת האסטרטגיה הגדולה מסייעת לארגונים לפתח אסטרטגיות אפשריות חלופיות. המודל מורכב מגרף של ארבע רבעונים ומבוסס על שני ממדים - צמיחת השוק לעומת מעמדו התחרותי של הארגון. הוא מפרט את האפשרויות האסטרטגיות השונות הקיימות עבור עסקים הנמצאים במצבים תחרותיים חלשים או חזקים בשווקים שחווים צמיחה איטית או מהירה. כל אחת מההרבעות מכילה כמה אפשרויות אסטרטגיות שיעזרו לעסק לקבוע לאיזה כיוון הוא צריך להתקדם.

ארבעת הרבעים של מטריצת האסטרטגיה הגדולה

  • רבע 1 (מצב תחרותי חזק וצמיחה מהירה בשוק): עסקים שנמצאים ברבע זה נמצאים במצב אסטרטגי חזק והם יכולים לעשות טוב על ידי ביצוע אסטרטגיות כגון חדירת שוק, פיתוח שוק ופיתוח מוצרים.
  • רבעון 2 (מצב תחרותי חלש וצמיחה מהירה בשוק): עסקים ברבע זה צריכים להעריך מחדש את הגישה הנוכחית שלהם. בעוד שהשוק בו הם מתחרים הולך וגדל, הם נמצאים בסכנה להאפיל על ידי המתחרים שלהם. על מנת לשפר את התחרותיות שלהם ולעמוד בעמדתם, הם יכולים לשקול אסטרטגיות כגון פיתוח שוק, חדירת שוק, פיתוח מוצרים, אינטגרציה אופקית או ביזור.
  • רבע 3 (מצב תחרותי חלש וצמיחת שוק איטית): חברות במצב זה מתמודדות עם תחרות אגרסיבית מצד אחד וצמיחת שוק עומדת מאידך. עסקים כאן צריכים לשקול שינויים משמעותיים בכדי לשפר את מעמדם באמצעות הפחתה, או פיזור קשור / לא קשור, ואם כל השאר נכשל, שקול את האפשרויות של ביטול או פירוק.
  • רבע 4 (מצב תחרותי חזק וצמיחה איטית בשוק): עסקים אלה, הנתקעים בענף בעל צמיחה איטית עם מיקום תחרותי חזק, יכולים לשקול אפשרויות כמו פיזור, מיזמים משותפים או אינטגרציות קשורות / לא קשורות כדי ליצור שוק רחב יותר. עבור המוצרים והשירותים שלהם.

אינטגרציות מתוכננות בקפידה עם הפלטפורמות שבהן אתה משתמש מדי יום

שילובים מעוצבים במחשבה עם הפלטפורמות בהן אתה משתמש מדי יום

אינטגרציות מתוכננות בקפידה עם הפלטפורמות שבהן אתה משתמש מדי יום